به راهنمای 118 خوش آمدید

چگونه در منزل زردی نوزاد را درمان کنیم ؟

یکی از اصلی ترین روش های درمانی برای یرقان یا همان زردی اجاره دستگاه زردی نوزاد است که با استفاده از فتون های انجام می شود . شایع ترین عارضه ای که میان اکثر نوزادان می توان مشاهده کرد عارضه ی زردی نوزاد است . با توجه به همین شرایط مجموعه زردی کلینیک برای شما دستگاه زردی ارسال می کند که علاوه بر اینکه عوارض و ضرری برای نوزاد شما ندارد باعث بهبود سریع نوزاد شما می گردد .

دستگاه زردی نوزاد چیست ؟

دستگاه زردی نوزاد یا دستگاه فتوتراپی با تابش نور مخصوص به بدن نوزاد باعث درمان زردی می گردد. در حقیقت زردی با تجمع بیلی روبین در زیر پوست نوزاد ایجاد می شود که با بهره گیری از دستگاه زردی بیلی روبین در نهایت از طریق مدفوع از بین خواهد رفت. زردی کار امکان اجاره دستگاه زردی نوزاد ، ارسال دستگاه های پیشرفته، حرفه ای و مدرن درمان زردی را در درب منزل برای رفاه حال مشتریان عزیز فراهم نموده است. به علاوه در طول درمان می توانید از خدمات مشاوره زردی کار برای اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه زردی به صورت رایگاه بهره مند شوید.

این مجموعه پس از اجاره دستگاه زردی نوزاد یا فتوتراپی و تحویل آن در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما خواهد. زردی کار تمام این امکانات را به منظور آسایش خاطر والدین محترم فراهم نموده است، به همین دلیل به شما اطمینان می دهیم که در طول روند درمان زردی نوزاد خود هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت، هم چنین این امکان برای شما فراهم می شود که بدون جدا نمودن مادر از نوزاد، نسبت به درمان زردی اقدام نمایید.

اجاره دستگاه زردی نوزاد

نحوه عملکرد دستگاه زردی نوزاد در منزل

در صورتی که قصد استفاده از دستگاه زردی نوزاد یا دستگاه فتوتراپی در منزل دارید باید به موارد ذیل توجه کنید :

ساختار اصلی دستگاه فتوتراپی یا دستگاه زردی نوزاد بر پایه ی استفاده از نور برای از بین بردن مولکول های بیلی روبین می باشد. قبل از استفاده از دستگاه فتوتراپی باید در زمان آزمایش سن نوزاد به ساعت، سطح کلی بیلی روبین در سرم خون، سن بارداری مادر نوزاد و هر گونه عوامل خطر آفرین را در نظر بگیرید. حال ممکن است این سوال برای والدین عزیز ایجاد شود که نحوه عملکرد دستگاه زردی نوزاد در منزل چگونه است؟

در حین استفاده از دستگاه زردی نوزاد برای درمان زردی در بالای سر نوزاد یک یا چند لامپ فتوتراپی قرار داده می شود. تمامی لباس های کودک به جزء پوشک از بدن نوزاد خارج شده و او را به پشت می خوابانند. دلیل به پشت خواباندن کودک این است که میزان نور بیشتری به بدن نوزاد تابیده خواهد شد، در این صورت مدت زمان درمان زردی کاهش می یابد. به منظور مصون و محفوظ ماندن چشم های کودک در برابر نور، یک چشم بند بر روی چشم های نوزاد قرار داده می شود.

در طول درمان کودک توسط پزشک معالج تحت نظر قرار می گیرد و با کاهش سطح بیلی روبین چراغ های فتوتراپی خاموش خواهد شد. با گذشت 24 ساعت از درمان کودک، خون نوزاد مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. با پایین آمدن سطح بیلی روبین خون به اندازه کافی، درمان زردی نوزاد به اتمام خواهد رسید. به طور معمول در 60 درصد نوزادان تازه متولد شده زردی دیده می شود که توصیه می کنیم هر چه سریع تر نسبت به درمان آن اقدام شود. اگر هر چه سریع تر نسبت به درمان زردی نوزاد اقدام کنید خطری برای نوزاد نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که در حین درمان زردی، نوازد شما در حین انجام فتوتراپی تغذیه می شود. به علاوه ممکن است کودک شما برای کاهش سطح بیلی روبین خون به شیر بیشتری نیاز داشته باشد. هم چنین در حین تغذیه نوزاد پزشک لامپ های دستگاه زردی را خاموش خواهد کرد. بنابراین در حین درمان زردی بهتر است مقدار زیادی از مایعات را به نوزاد خود بدهید، در این صورت دفع بیلی روبین از طریق مدفوع به راحتی انجام خواهد شد. همچنین با مشورت پزشک معالج به کودک آب بنوشانید. بهتر است درمان زردی نوزاد در منزل انجام شود تا مادر در طی درمان نزد نوزاد خود بماند و تغذیه و شیردهی به طور مرتب انجام گردد.

دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل از زردی کلینیک

اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل و اثر بخشی آن کاملا به اثبات رسیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل تنها کافیست با شرکت زردی کار ارائه کننده مدرن ترین دستگاه های فتوتراپی از طریق خطوط ارتباطی ۴۴۵۲۳۰۷۵ – ۰۲۱ و ۲۳۱-۷۱۳۱ – ۰۹۱۹ تماس بگیرید.