به راهنمای 118 خوش آمدید

رویای خرید ملک در استانبول را به حقیقت تبدیل کنید!

این روزها در آشفته بازار بورس و ارز دیجیتال خیلی ها به این نتیجه رسیده اند دیگر جای ریسک کردن برای سرمایه گذاری وجود ندارد، اما اینگونه نیست. هنوز هم می توان روی مواردی سرمایه گذاری کرد که قطع به یقین برای شما بهره وری زیادی خواهد داشت. خرید ملک در استانبول شاید در نگاه اول کاری بسیار دشوار و نشدنی به نظر برسد. اما ما نگاه شما را عوض می کنیم تا متوجه شوید که این سرمایه گذاری چه مزیت هایی برای شما دارد.

خرید ملک در استانبول

ابتدا می خواهیم به سوالات و ابهامات شما پاسخ دهیم:

آیا خرید ملک در استانبول کار ساده ای است؟

این سرمایه گذاری چه سودی برای ما دارد؟

چه کسانی می توانند ملک در استانبول خریداری کنند؟

چه نکاتی در خرید خانه در استانبول بسیار مهم است؟

زمانی که به این سوالات پاسخ دهیم، قطعا نگاه شما به این موضوع هیجان انگیز تغییر می کند. ترکیه کشوری اروپایی آسیایی است متفاوت زندگی را برای شما فراهم کند. کشوری که در برخی فاکتورها با ایران هماهنگی داشته و همین موضوع باعث می شود که ایرانیان، شرایط ایده آلی برای زندگی داشته باشند.

در اولین بخش می خواهیم به سوالات متداول شما پاسخ دهیم:

آیا خرید ملک در استانبول کار ساده ای است؟

قطعا هر کاری اگر بخواهد به نحو احسن انجام بگیرد، سختی های خود را به همراه دارد. برخی بر این باورند که خرید خانه در استانبول ترکیه کار تقریبا نشدنی هست و باید شرایط خاصی برای این کار داشته باشید. اما اینگونه نیست.

اولین نکته که باید بدانید این است که شما بدون گرفتن ویزا و با داشتن پاسپورت ایرانی با حداقل اعتبار 6 ماهه، می توانید به این کشور بدون هیچ نگرانی خاصی، سفر کنید. مدت زمانی که بدون ویزا می توان در ترکیه اقامت داشته باشید، 90 روز است. در نتیجه حضور شما در ترکیه به مدت 3 ماه هیچ مانعی ندارد.

دومین نکته ای که باید بدانید این است شرکت ها و موسسه های ایرانی زیادی مانند آسیاملک هستند که در صفر تا صد خرید ملک در ترکیه به شما کمک می کنند. پس در نتیجه برای این مورد نیز جای هیچ نگرانی نیست.

اما اینجا ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که این خرید ملک در کشور ترکیه و استانبول، چه سودی برای ما دارد و چرا می تواند سرمایه گذاری پربازدهی برای ما باشد.

خرید ملک در ترکیه

سرمایه گذاری با خرید ملک در ترکیه چه مزایایی برای ما دارد؟

اولین مزیتی که خرید ملک در این کشور برای شما دارد، اخذ شهروندی کشور ترکیه است و شما پس از مدتی (حدود 5 سال) اقامت دائم را دریافت می کنید و به یک شهروند ترکیه ای، تبدیل می شوید. خب این جریان چه سودی برای ما دارد؟

  1. دریافت پاسپورت معتبر و سفر به کشورهایی مانند کره جنوبی، آرژانتین، برزیل، اوکراین، صربستان و ... .
  2. اخذ ویزا برای کشورهای دیگر نیز به آسانی صورت می گیرد
  3. این پاسپورت جز معتبرترین پاسپورت های جهان می باشد

شرکت آسیاملک مرکز تخصصی خرید ملک در ترکیه و استانبول درباره میزان سود و بازدهی سرمایه گذاری ملکی در ترکیه می گویید:

((این سوال را با ذکر مثال برایتان شرح می دهم. سال قبل یک ملک در ترکیه به قیمت 1 میلیون لیر خریداری کردم. لیر سال قبل به پول ایران حدود 1900 تومان بود. در نتیجه قیمت آن ملک 1.900.000.000 تومان بوده است. اکنون قیمت این ملک در حدود 1.300.000 لیر شده است که با لیر 3600 تومانی حدود 4.680.000.000 تومان یعنی حدود 2.800.000.000 تومان سود، البته اجاره ماهیانه 3.000 لیر را هم باید به این سود، اضافه کنید.))

شرکت آسیاملک مرکز تخصصی خرید ملک در ترکیه

آیا هر کسی می توان در ترکیه خانه بخرد؟

بله. هر کسی می تواند در ترکیه خانه بخرد و با این روش در یکی از بهترین کشورهای اروپایی-آسیایی سرمایه گذاری کند. هیچ نیازی نیست که شما شرایط خاصی داشته باشید. همین که با پاسپورت معتبر ایرانی به این کشور رفته و مبلغ مورد نیاز را داشته باشید، به سادگی می توانید با انتخاب یک شرکت خرید و فروش ملک معتبر، بهترین و مناسب ترین خانه را خریداری کنید.

حال که ابهامات شما برطرف شد می خواهم چند نکته مهم درباره این نوع سرمایه گذاری و خرید ملک در استانبول را برای شما عزیزان بررسی کنم.

نکات مهم برای خرید ملک در ترکیه

ابتدا بهتر است بدانید که بهترین و رایج ترین روش اخذ شهروندی ترکیه و دریافت پاسپورت این کشور، خرید ملک است. شما کافیست مبلغ 250000 دلار سرمایه گذاری کنید تا خودتان، همسرتان و فرزندان زیر 18 سال شما، پاسپورت ترکیه دریافت کنند.

شاید این مبلغ زیادی به نظر برسد، اما سود آوری آن در آینده بسیار بیشتر از چیزی است که تصورش را می کنید.

یکی از بهترین شهرهای کشور ترکیه، استانبول است و از گذشته تا کنون با پیشرفت چشم گیری روبرو بوده است. ما انتظار داریم که در آینده نیز این پیشرفت به حدی برسد که به یکی از بهترین شهرهای دنیا برای مهاجرت و گردشگری، تبدیل شود. در نتیجه پیشنهاد ما به شما خرید ملک در استانبول است و این شهر بهره وری بیشتری برای شما در آینده خواهد داشت.

اکنون که ابهامات شما برطرف شد و متوجه شدید که هر فردی می تواند در ترکیه با خرید ملک، سرمایه گذاری کند، بهترین زمان است که برای یک سرمایه گذاری بلند مدت و پربازده و البته هیجان انگیز، خود را آماده کنید.