به راهنمای 118 خوش آمدید

فروش کولر گازی 18000 روتاری

کولر گازی یکی از لوازم ضروری مورد نیاز در منازل است که همه افراد راغب هستند از بهترین نوع آن و با ظرفیت مناسب استفاده کنند. کولر گازی 18000 روتاری توسط برندهای مختلف و با قابلیت های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود. کیفیت کولر گازی که توسط برندهای مختلف تولید می شود با هم متفاوت است، ولی کولر گازی هایی که دارای توان های یکسانی هستند، ویژگی های مشترکی با هم دارند. در این مقاله به بررسی ویژگی های کولر گازی 18000 روتاری می پردازیم.

فروش کولر گازی 18000 روتاری

کولرهای آبی یا معمولی قادر به خنک کردن محیط  به صورت یکدست نیستند و همچنین این کولرها نمی توانند در زمان کوتاهی محیط را خنک نگه دارند، به همین دلیل ترجیح اکثر افراد، استفاده از کولر گازی است، زیرا این کولرها در زمان کوتاه تری محیط را خنک کرده و سرما را به تمام نقاط منتقل می کنند. استفاده از کولرهای گازی به ویژه برای مناطقی با آب و هوای گرم بسیار مناسب تر از کولرهای معمولی است. برخی از افراد به دلیل مصرف برق بالایی که کولرهای گازی دارند، علاقه ای به استفاده از آنها ندارند، این افراد باید توجه داشته باشند که کولرهای گازی تولید شده که دارای موتور روتاری هستند، مجهز به سیستم دی سی کمپرسور می باشند که قادر است میزان مصرف برق کولر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. بنابراین استفاده از این دست کولرهای گازی برای محیط های مختلف، بسیار مفید و موثر خواهد بود.

ویژگی های کلی کولر گازی 18000 روتاری

  • این کولر قابلیت خنک کردن مناسب و مطلوب، محیطی با متراژ 40 متر مربع را دارد. بنابراین استفاده از آنها در محیط هایی با متراژ متوسط کارایی بالایی دارد ولی برای محیط هایی با متراژ بالا، افراد می توانند چند عدد از این کولر گازی را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.
  • کمپرسوری که در ساخت این کولر گازی به کار رفته است از نوع روتاری می باشد که برای مناطقی با آب و هوای معتدل کارایی بالایی دارد.
  • انواع برندها برای ساخت این کولر گازی گازهای R22 و R410 برای فعالیت کمپرسور به کار می گیرند.
  • در تولید و ساخت این کولرها برای جلوگیری از اتلاف انرژی، تکنولوژی اینورتر را استفاده می کنند.
  • کولر گازی 18000 روتاری که توسط انواع شرکت ها تولید می شود، قابلیت ایجاد گرما و سرما را با هم دارد، بنابراین استفاده از آن برای زمستان و تابستان، مطلوب است.

فروش کولر گازی 18000 روتاری

  • طراحی این کولر به گونه ایست که در محیط های داخلی بر روی دیوار نصب می شود و با توجه به پنل زیبایی که دارد در جلوه دادن به محیط تاثیر گذار است.
  • طراحی این کولرها به گونه ایست که قابلیت پرتاب باد را در چهار جهت دارند بنابراین، به راحتی تمام محیط اطراف را خنک یا گرم نگه می دارند.
  • تنظیم دما در این کولرها به صورت خودکار انجام می شود.
  • ریموت کنترل کننده از جمله امکانات این کولرها می باشد که با استفاده از آن می توان، تمامی امکانات کولر را کنترل کنید.

اینورتر با برد DC

برای ساخت کولر گازی 18000 روتاری از برد DC اینورتر استفاده می شود که یکی از بهترین و پیشرفته ترین سیستم های کاهش مصرف انرژی یا برق است که توسط شرکت های معتبر برای کاهش هزینه های اقتصادی مصرف کنندگان در این کولرها به کار گرفته شده است. استفاده از این بردها به طور ویژه در ساخت کولرهای گازی با موتور روتاری امکان پذیر است، به همین دلیل، ساخت کولرهای گازی با موتور روتاری کمک بزرگی به رفاه حال مشتریان کرده است که علاوه بر خنک سازی سریع دمای محیط، مصرف برق آنها را نیز بسیار کاهش می دهد.

فروش کولر گازی 18000 روتاری

در چه مکان هایی می توان از کولر گازی 18000 روتاری استفاده نمود؟

این کولر گازی با توجه به توان مناسبی که دارد، قابلیت استفاده از آن در مکان های مختلف وجود دارد، که عبارتند از:

  • قابلیت استفاده در منزل
  • امکان استفاده در محیط های اداری
  • قابلیت استفاده در مکان های تجاری
  • امکان استفاده در سالن های مختلف

انواع برندهایی که کولرگازی روتاری را تولید کرده اند؟

شرکت های تولیدی زیادی در سراسر جهان اقدام به تولید و عرضه کولر گازی 18000 کرده اند که برخی این برندها به شهرت جهانی رسیده اند. این نوع کولرها با توجه به ظرفیت موتوری که از آن بهره مند هستند، دارای طرفداران زیادی بوده و مشتریان آنها روز به روز افزایش پیدا می کند. گری و اجنرال دو برند معروف تولید کننده انواع کولر گازی هستند که محصولات آنها در اکثر کشورهای جهان مشتریان ویژه خود را دارد.

برند گری

شرکت چینی گری کولرهای گازی 18000 را با بهره مندی از تکنولوژی جدید تولید کرده که کارایی بالایی در خنک و گرم کردن محیط دارند و علاوه بر این، مصرف انرژی در آنها بسیار پایین است. با بهره گیری از فناوری اینورتر، این شرکت توانسته است، با استفاده از فرکانس کاری و همچنین تبدیل خودکار برق DC و AC، مصرف انرژی را به کمترین میزان ممکن کاهش دهد.

برند اجنرال

این برند یکی از زیرمجموعه های برند معروف فوجیتسو است که بعد از چند سال فعالیت تحت نظر کمپانی فوجیتسو، به صورت مستقل اقدام به تولید انواع کولر و وسایل خنک کننده نمود و هم اکنون یکی از برندهای مشهور در تولید و عرضه کولرهای گازی در سراسر جهان است که نمایندگی های زیادی در کشورهای مختلف دارد.

کولر گازی 18000 روتاری اجنرال یکی از بهترین کولرهای گازی است که با توجه به قابلیت های مفیدی که دارد، متقاضیان خرید آن همیشه زیاد هستند. طراحی این کولر به گونه ای انجام شده است که مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش داده و در رده مصرف انرژی +++A قرار گرفته است که این قابلیت نشان دهنده، اقتصادی و به صرفه بودن این کولر برای خانواده ها می باشد.

کولر گازی 18000 روتاری اجنرال، در حالت عادی قادر است که مصرف برق را تا 60 درصد کاهش دهد ولی زمانی که کولر را بر روی حالت smart قرار دهید، 15 درصد دیگر به کاهش انرژی اضافه می شود که به طور کلی این کولر می تواند تا 75 درصد مصرف برق را کاهش دهد، به همین دلیل افرادی که ترس استفاده از کولر گازی را به خاطر افزایش مصرف برق دارند، می توانند با خیال آسوده کولر گازی مارک اجنرال را تهیه کرده و از آن لذت ببرند.

یکی از مهمترین پارامترهایی که افراد در هنگام خرید کولر گازی به آن توجه می کنند، موتور کولر است، کولر گازی اجنرال 18000 دارای موتوری است که توسط شرکت  کاوازاکی ژاپن تولید شده و مونتاژ آن در کشور تایلند انجام می شود. به دلیل اینکه موتور این کولر از نوع روتاری است و مجهز به اینورتر DC و کمپرسور اسکرول می باشد، برای استفاده در مناطقی مانند شمال و جنوب بسیار مناسب است.

قیمت کولر گازی 18000 روتاری

با توجه به اینکه، برندهای مختلفی که کولر گازی 18000 را تولید می کنند، از طراحی ها و متریال های متفاوتی استفاده می کنند، بنابراین، قیمت این کولرها با توجه به برند تولیدی آنها با همدیگر متفاوت است. در خرید کولر گازی مراجعه به یک نمایندگی معتبر برای خرید یک کولر اصل، بسیار با اهمیت است.

نکاتی که افراد باید در هنگام استفاده از کولر گازی 18000 روتاری رعایت کنند

  1. با توجه به اینکه هزینه راه اندازی و همچنین تعمیرات کولر گازی نسبتا بالا می باشد، بنابراین رعایت کردن نکات زیر باعث می شود که عمر مفید کولر گازی شما افزایش پیدا کند و مشکلاتی برای کارکرد مفید کولر به وجود نیاید.
  2. سیستم برق رسانی به کولر گازی باید در تمام فصل های سال چک شود و نوسانات آن تحت نظر باشد تا مشکلی برای آن پیش نیاید.
  3. از استفاده های طولانی مدت از کولر گازی خودداری کنید و در بازه های زمانی کوتاه مدت از آن استفاده نمایید تا به آن آسیبی وارد نشود.
  4. بازدهی کولر به فیلتر آن بستگی دارد، فیلتر از جمله قطعات جانبی قابل شستشوی کولر گازی است که باید به فواصل 30 روزه تمیز گردد، این کار باعث می شود که کولر بالاترین بازدهی را داشته باشد.

خرید کولر گازی  18000 روتاری سایت کولر گازی دات کام

سایت ما به نشانی https://coolergazy.com یکی از بزرگترین مراجع آنلاین فروش کولر گازی در کشور است که انواع کولرهای گازی برند های معتبر را می توانید با قیمت مناسب از این سایت تهیه نمایید. مشتریان می توانند برای سفارش کولر گازی 18000 به سایت کولر گازی مراجعه نمایند، در این سایت تصویر تمام کولرهای گازی با قیمت و جزئیات آنها قابل مشاهده است و افراد می توانند کولر مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سفارش را ثبت نمایند. سفارش های کولر گازی ثبت شده به صورت نقدی و پرداخت درب منزل پذیرفته می شود، کولر گازی های این سایت، دارای تضمین کیفیت بوده و مشتریان می توانند با خیال آسوده کولر مورد نیاز خود را سفارش دهند. کارشناسان فروش سایت کولر گازی دات کام به صورت تمام وقت پاسخگوی مشتریان هستند و تمام سوالات آنها را پاسخ می دهند. کولر گازی های ثبت سفارش شده در اسرع وقت برای مشتریان ارسال می شوند و مشتریان می توانند بعد از مشاهده کولر و رضایت از آن نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنند.