به راهنمای 118 خوش آمدید

سایت مرجع مشاغل ایران نشنال فراتر از یک سایت تبلیغاتی ساده

هلدینگ تبلیغاتی دابی با حضور پر قدرت خود با سایت مرجع اصناف و معرفی مشاغل دابی و نام تجاری شهر اینترنتی تهران dabi.ir از سال 1383 اکنون در سال 1400 سایت تخصصی معرفی مشاغل خود را با نام پر محتوای ایران نشنال با شعار اینکه با ما در سطح ملی دیده خواهید شد، همگام با آخرین الگوریتم ها و قوانین گوگل جهت استفاده هر چه کاربردی تر صاحبین محترم مشاغل در دنیای تمام نشدنی جستجوهای اینترنتی ارائه میدهد. این روز ها با توجه به همه گیری جهانی ویروس کوید 19 نیاز به بودن در جستجوهای اینترنتی و حضور در فضای آنلاین به واسطه داشتن سایت و صفحات اینترنتی جهت عدم حذف کسب و کار بارها به ما گوشزد شده است.

در این راستا سایت مرجع ایران نشنال یا دامنه اینترنتی IRANINT.COM صفحه وبی که در اختیار صاحبین مشاغل قرار میدهد نیاز شما را به داشتن سایت اینترنتی تا حد زیادی پشتیبانی میکند با هزینه های بسیار اندک و مقرون به صرفه به طوری که امکانات کاربردی همچون داشتن اسلاید موضوعی، هدر اختصاصی، بخش ساعت کار، درج کلمات کلیدی، نقشه محل کسب و کار با راهیاب گوگل و ویز، گالری تصاویر خدمات یا محصولات، درج لوگو و درج همه شبکه های اجتماعی، نظر دهی مخاطبین در صفحه اختصاصی وب خودتان با امکان پاسخدهی و برای اولین بار در ایران بین سایتهای تبلیغاتی داشتن ماژول پرقدرت محصولات با درگاه اختصاصی و واریز حساب به صورت مستقیم به حساب صاحب صفحه (بدون درگاه های واسط)، درگاه واریز مبلغ دلخواه به حساب شما در هر صفحه و .... را در اختیار قرار میدهد.

امکان جذاب وصل محصولات صفحه اینستاگرام به بخش محصولات سایت ایران نشنال در نوع خود بینظیر است. توضیح بیشتر اینکه عزیزانی که در اینستاگرام صفحاتی جهت ارائه محصولات خود دارند با خرید صفحه اختصاصی ایران نشنال میتوانند آنها را به صورت اتوماتیک به بخش محصولات صفحه اختصاصی خود در سایت مرجع ایران نشنال متصل کنند و با درج قیمت خرید آنلاین را در روی محصولات تجربه کنند و هزینه واریز آن به صورت مستقیم بدون هیچ واسطه ای به حساب صاحب صفحه واریز شود. همچنین امکانات دیگری نظیر اضافه کردن تنوع رنگ، موجودی و عدم موجودی، ارزش افزوده، گروه بندی محصولات و حتی ارسال از طریق پیک معتبر را نیز فعال  نمایند.

مستحضرید اپلیکشین جهانی اینستاگرام هیچکدام از امکانات فوق را برای استفاده از داخل ایران ندارد.
در کنار این امکانات جذاب و کاربردی در سایت بزرگ مرجع مشاغل نیز در کنار سایر رقبا در جستجوهای اینترنتی نیز قرار خواهید گرفت.

در واقع با بودن در سایت ایران نشنال به عبارتی هم صفحه اختصاصی خود را جهت درج و معرفی شغل و کسب و کار خود را دارید و هم سایت شما با توجه به سئو قدرتمند سایت ایران نشنال در جستجوهای اینترنتی در کنار سایر رقبایتان خواهید بود.

همه اصناف و همه محله های تهران و برخی شهرستانها در سایت ایران نشنال لیست شده است سر فصل های اصلی مشاغل سایت عبارتند از:
کامپیوتر، املاک، اتومبیل، موبایل، تبلت، لوازم، خدمات پزشکی، خدمات، صنعت، آموزشگاه، بازارکار، ارتباط، آموزش و خدمات عمومی و دولتی

که هر بخش نیز بصورت جزئی تر و به تفصیل مشاغل لیست شده اند و در هر بخش توضیحات مشاغل و راهکارهایی جهت ارائه هر چه بهتر ارائه مشاغل در آن مطرح شده است که در زیر بصورت تصادفی سه بخش متفاوت را خواهید دید.

::‌ راهکارهای کم کردن هزینه در تشریفات مجالس

همواره برگزاری مراسم های عظیم همچون عروسی، ختم، تولد و... هزینه بسیار گزافی را می طلبیده است. حتماً شما هم شنیده ‌اید که گاهی اوقات برخی از زوج ها به علت کمبود بودجه مجبور شده ‌اند مراسم خود را به تعویق بیاندازند. به علت دلایل ذکر شده تصمیم گرفتیم راهکارهایی جهت کم کردن هزینه صرف شده در تشریفات مجالس بپردازیم. اولین راهکار کارآمد در این زمینه استفاده از ظروف کرایه می باشد.

راهکارهای کم کردن هزینه در تشریفات مجالس

همان طور که خودتان نیز مستحضر هستید، خرید ظروف مختلف آن هم به تعداد بسیار بالا نیازمند صرف هزینه های زیادی می باشد. این در حالی است که شما می ‌توانید با قیمت بسیار کمتری همان ظروف را برای مدتی مشخص کرایه نمایید.

فراموش نکنید که شما می توانید به راحتی لوازم  مختلفی همچون ظروف پذیرایی، میز و صندلی، اکسسوری های مختلف، تم های گوناگون مراسمات، انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی، سیستم صوتی و نورپردازی، و غیره را اجاره نمایید.

نکته بسیار مهم در تهیه ظروف کرایه رعایت موارد بهداشتی می باشد. هنگام اجاره  وسایل لازم است به تمیز بودن آن ها دقت کنید. همچنین سعی کنید خودتان قبل از تحویل ظروف آن ها را به خوبی ضد عفونی کنید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود از بروز هرگونه مشکل در آینده جلوگیری نمایید.

ناگفته نماند که اجاره ظروف کرایه از دیرباز میان ما ایرانیان وجود داشته و همواره مورد استقبال قرار گرفته است.

حال که از مهیا بودن وسایل برگزاری مراسم و مجالس خود اطمینان حاصل کردید می توانید جهت کم تر کردن هزینه ها از روش ‌های دیگری استفاده کنید.

برای مثال کنترل تعداد افراد دعوت شده به مهمانی بسیار مهم می باشد. به شما توصیه می کنیم هنگام نوشتن دعوت نامه، به خصوص در مراسم عروسی و ازدواج، هیجان زده عمل نکرده و فقط افرادی که حضورشان برایتان اهمیت دارد را دعوت کنید.

ساده تر انتخاب کردن کارت دعوت، لباس ها، اکسسوری هایی نظیر کیف و کفش و...، گل های تزیینی، مدل کیک عروسی، و همچنین کاهش هزینه های تجملاتی نظیر شمع آرایی، آتش بازی، بادکنک آرایی و غیره می توانند به شما در کاهش هزینه های نهایی کمک کنند.

چطور بهترین و باتجربه ترین متخصص ارتودنسی را پیدا کنیم

::‌ چطور بهترین و باتجربه ترین متخصص ارتودنسی را پیدا کنیم؟

ارتودنسی کردن یکی از راهکارهای حل مشکلات کج و معوج بودن دندان ها می باشد؛ و شما می توانید جهت انجام این کار نزد متخصص ارتودنسی بروید.

اما در این زمینه مهارت و مطمئن بودن متخصص بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین می خواهیم در این مقاله به نحوه پیدا کردن یک متخصص با تجربه و خوب بپردازیم.

اولین راهکار پرس و جو از دوستان، اقوام و آشنایان می باشد. اگر در نزدیکان تان کسی را می شناسید که به علت وجود عیوب در فک و دندان هایش به متخصص ارتودنسی مراجعه کرده است، از او درباره پزشکش سوال بپرسید. فراموش نکنید از او تمامی اطلاعات نظیر میزان هزینه صرف شده، نتیجه نهایی، میزان رضایت شخصی، آدرس و شماره تلفن مطب متخصص و غیره را دریافت کنید.

دومین راه شناسایی متخصصین ماهر مطالعه بروشورهای تبلیغاتی می باشد. معمولا این کتابچه ها حاوی اطلاعات خوبی هستند که می توانند در تصمیم گیری به شما کمک کنند. قبل از انتخاب متخصص خود لازم است بروشور تبلیغاتی اش را مطالعه کنید.

سومین راه حل پیشنهادی ما استفاده از گوگل می باشد. شما می توانید تنها با یک سرچ کوچک به بخش عظیمی از اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنید.
در اینترنت به تمامی اطلاعات پزشکان مطرح در شهرهای بزرگ و همچنین شهرستان ها دسترسی خوبی وجود دارد.
پس از بررسی و انتخاب متخصص می توانید آدرس و شماره تلفن را از سایت مربوطه دریافت نمایید. همچنین استفاده از نقشه، آدرس و لوکیشن پیشنهاد می شود.

هنگام انتخاب پزشکتان لازم است موارد بسیار زیادی را مد نظر قرار دهید. برای مثال میزان تجربه متخصص، بازخورد و نظر مراجعه کنندگان، میزان آسایش و آرامش شما نزد متخصص، میزان هزینه های درمانی، مدت زمان لازم برای رسیدن به مطب و غیره از مهم ترین نکات انتخاب بهترین و باتجربه ترین متخصص ارتودنسی موارد به شمار می روند.

فراموش نکنید که هیچ کس نمی تواند بر لبخند زیبای شما قیمت بگذارد و ارزش آن بسیار زیاد است؛ در نتیجه به شما توصیه می کنیم در اولین فرصت جهت مراجعه به متخصص ارتودنسی اقدام نمایید.

هزینه فیزیوتراپی در منزل

هزینه فیزیوتراپی در منزل بیشتر است یا انجام فیزیوتراپی در مراکز درمان ؟

فیزیوتراپی که برای درمان بسیاری از ناتوانی های پدید آمده بعد از تصادف ها و یا اعمال جراحی به کار می رود، معمولاً از هزینه نسبتاً بالایی برخوردار می باشد. البته ما می ‌توانیم برای کاستن از این هزینه ها فیزیوتراپی را در منزل انجام دهیم.
ناگفته نماند که فیزیوتراپی در منزل برای افرادی که قادر به حضور در مراکز درمانی نیستند نیز بسیار مفید است.

همه چیز درباره فیزیوتراپی در منزل

متاسفانه ممکن است برخی افراد بنا به دلایلی امکان حرکت تمامی اعضا و مفاصل خود را نداشته باشند. به بیان دیگر گاهی اوقات دایره حرکتی افراد به خاطر مشکلاتی همچون کهولت سن، بیماری‌ های زمینه ‌ای و غیره کاهش پیدا می کند.

در چنین شرایطی پزشک دستور انجام تمرینات فیزیوتراپی را می دهد. این کار می تواند موجب تقویت عضلات شده و تا حدودی به بیمار کمک کند.

البته فیزیوتراپی هم در خانه و هم در مراکز درمانی و بهداشتی امکان پذیر می باشد. چنانچه فرد بیمار قادر به حضور در مراکز درمانی نباشد، می‌ تواند از فیزیوتراپیست ها بخواهد تا تمرینات را برای وی داخل منزل انجام دهند.

جالب است بدانید که فیزیوتراپی در منزل می ‌تواند هزینه کمتری داشته باشد و فراموش نکنید که با انجام فیزیوتراپی در خانه هزینه رفت و آمد نیز کسر می شود.

لازم به ذکر است فیزیوتراپی در خانه مزیت های بسیار زیادی نیز دارد. همان طور که خودتان نیز آگاه هستید، احساس امنیت و آرامش افراد در خانه خودشان بیشتر است؛ به همین علت امکان انجام بهتر حرکات در خانه مهیا می باشد.

همچنین با انجام فیزیوتراپی در خانه شخصی نیاز به معطل شدن در ترافیک و یا صف طولانی نوبت دهی نخواهید داشت. علاوه بر آن خانم ها م یتوانید جهت انجام فیزیوتراپی در منزل از فیزیوتراپیست های خانم بخواهند تا به آن ها در انجام تمرینات کمک کنند.

اگر هنوز به معرفی کسب و کار خود در دنیای اینترنت نپرداخته اید بدانید به سمت حذف کسب و کار خود قدم برداشته اید. همانطور که قبل از هم به آن اشاره شد هشدار کویید 19، وجود رمز ارزها و دنیای غیرقابل لمس متاورس و ... نمایانگر آن است که در سالهای آتی حضور پر رنگ و قدرتمند در فضای مجازی از باید های جدا نشدنی دنیای واقعی هست و اگر در فضای مجازی نباشید عملا در دنیای واقعی نیز حذف خواهید شد.

و بسیار بخش های دیگر نیز مفصل توضیحاتی دارد که به روند ایندکس شدن هر صنف کمک شایانی میکند.

حرف آخر

جهت معرفی کسب و کار خود در دنیای بزرگ اینترنت و حضور در سایت معتبر و مرجع ایران نشنال به شماره تلفن های 02182427 و همچنین 02137893000 و یا از طریق سایت IRANINT.COM  دکمه "کسب و کار خود را اضافه کنید" و یا بخش تماس با ما اقدام بفرمایید.

مستحضر باشید این مقاله را رقیب کاری شما نیز مطالعه کرده است...!!!