به راهنمای 118 خوش آمدید

خرید انواع مقاطع استیل با قیمت کف بازار در کلید آهن

مقاطع استیل محصولاتی از جمله : ورق، لوله، پروفیل، اتصالات، میلگرد و ... هستند که در آلیاژهای مختلف ساخته میشوند و شما می توانید برای خرید انواع مقاطع استیل با قیمت کف بازار از طریق سایت کلیدآهن اقدام کنید.

یکی از موارد مهم در خرید مقاطع استنلس استیل، خرید از تولید کننده و عرضه کننده است؛ زیرا آنها بهترین قیمت و کیفیت را به شما ارائه می دهند. اگر به شما بگوییم که فروشگاه اینترنتی کلیدآهن یکی از بهترین استیل فروش های آنلاین برای خرید ورق استیل براق، میلگرد استیل، لوله استیل و تمامی فرآورده های استیلی است؛ اغراق نکرده ایم. اما اگر شما هنوز هم مردد هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

خرید انواع مقاطع استیل با قیمت کف بازار در کلید آهن

استیل و اتصالات مربوط به آن به یکی از پرطرفدارترین محصولاتی تبدیل شده است که امروزه در زمینه های مختلف از آن استفاده میشود و با مزیت هایی که دارد توانسته کاربردهای خود را به خوبی به نمایش بگذارد. اما اگر شما هم یکی از خریداران مقطع های استیل می باشد؛ مطمئنا با دیدن شرکت ها و فروشگاه های آنلاین زیادی که در زمینه فروش مقاطع استیل فعالیت دارند، سردرگم شده اید. ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا بدون درنگ بهترین مرکز فروش استیل در ایران را انتخاب کنید.

انواع مقاطع استیل :

ورق استینلس استیل

امروزه خرید ورق استیل به دلیل کاربرد آن در صنایع گوناگون بسیار رواج دارد. به طور کلی این محصول از طریق نورد شمش استیل ساخته می شود. این محصول به خاطر داشتن ضخامت کم در برابر طول و عرض؛ دارای انعطاف پذیری بالایی است. از این رو شخص تولید کننده به راحتی می تواند به راحتی آن را نسبت به نیاز خود تغییر دهد. به این خاطر بیشتر افراد در صنایع متنوع از ورق استنلس ضد زنگ نازک و ضخیم استفاده می کنند.

فروش ورق استیل (Sheet metal) امروزه بسیار رواج دارد. این محصول از مقاطع فولادی است که تنها کمتر از دو درصد کربن دارد. اصطلاح استنلس دلالت بر ضد زنگ بودن این ورق دارد. بنابراین، در مواردی که نیاز به ضد زنگ و ضد خوردگی بودن محصول نهایی وجود دارد، از این ورق استفاده می‌شود. این ورق به صورت رول و شیت در ضخامت و سایزهای مختلف به فروش می‌رسد.

لوله استنلس استیل

لغت لوله به مقاطع توخالی گرد، مربع، مستطیل و بیضی اطلاق می شود که برای تجهیزات تحت فشار، کاربردهای مکانیکی و سیستم های ابزار دقیق استفاده می شود.

انواع لوله استیل را می توان از مواد اولیه مختلفی مانند آهن، کربن، منگنز، وانادیوم و زیرکونیوم ساخت.  لوله می تواند به صورت بدون درز یا جوشی تولید شود. لوله بدون درز یک بلوک جامد از فولاد است که به شکل گرد در می آید و سپس سوراخ می شود و تا طول نهایی آن کشیده می شود. به این فکر کنید که یک دسته خمیر بازی داشته باشید و آن را به شکل استوانه درآورید. سپس انگشت خود را از وسط فشار دهید و با خمیر اضافی آن را بلندتر کنید.

به این ترتیب تولید می شود، اما گرم و چرخان است و کاملاً با ماشین آلات انجام می شود. از طرف دیگر، لوله استیل 16 جوش داده شده از سیم پیچ ساخته می شوند. سیم پیچ شکاف داده می شود و سپس به شکل گرد در می آید و انتهای آن به هم جوش می شود. از آنجا، لوله را می توان به سادگی به طول معینی به عنوان لوله گرد برش داد، یا می توان آن را به اشکال دیگر مانند مربع، مستطیل، بیضی و غیره تغییر شکل داد. حال که به طور کامل مفهوم این لوله ها را متوجه شدید بهتر  است از قیمت لوله استیل 316، 304، 201 نیز آگاه شوید. پس با ما همراه باشید.

تسمه استنلس استیل

تسمه استیل، یک نوع فولاد ضد زنگ است. این مدل تسمه بیشتر به صورت گرید 304 در بازار وجود دارد و ساخته شده کشور هندوستان می باشد. از بارز ترین ویژگی های نوار استیل دکوراتیو، استحکام زیاد و مقاومت در برابر خوردگی است.

تسمه قطعه های بریده شده از ورق با ابعاد مختلف است و با توجه به نوع مصرف مشتری تولید میشود. تسمه استیل نازک یک نمونه تسمه ساخته شده فولاد آلیاژی استنیتی است. این محصول در مقایسه با محصولات دیگر مقاومت و تحمل بار بیشتری دارد. تولید کنندگان تسمه، تمام محصولات خود را در ابعاد از پیش تعیین شده تولید می کنند. مشتریانی که به تسمه هایی با سایزهای مختلفی نیاز دارند، می تواند از کالاهای فرآوری شده بهره مند شود.

لوله استنلس استیل صنایع شیری

لوله های استیل صنایع شیری، به دلیل برابری با استاندارد DIN آلمان و همچنین واردات دستگاه های تولید مواد غذایی و شیری، از زمان های گذشته تا الان، استانداردهای آن بر اساس سایزهای میلیمتری حساب میشود. این لوله ها در سایزهای مختلفی در بازار موجود می باشند. سایز لوله استیل صنایع شیری، 16، 38، 51، 73، 102 میلی متر می باشد.

ضخامت لوله اتصالات استنلس استیل از ضخامت 0/5 میلیمتر الی ضخامت  1/5 میلیمتر و همچنین ضخامت 2 میلیمتر ارائه میشود و از کشورهایی همچون تایوان، اروپای مرکزی و چین وارد کشور میشود. قیمت لوله استیل صنایع شیر وابسته به عوامل مختلفی می باشد، که یکی از آنها هزینه های واردات، گمرک و نوسانات دلار می باشد.

میلگرد استنلس استیل

میلگرد استیل از شمش استیل ساخته شده است؛ که به صورت کلاف و شاخه به بازار عرضه می‌شود. میلگرد استنلس استیل، یکی از مهم ترین اعضای خانواده استیل ها می باشد که با توجه به ساختاری که دارد، در برابر رطوبت، زنگ زدگی و ضربه مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد. این محصول از لحاظ شکل ظاهری به میلگردهای ساختمانی نزدیک می باشد؛ اما از لحاظ جنس و نحوه کاربرد با آنها تفاوت دارد.

میلگرد های استیل در بازار ایران شامل : میلگرد استیل304 ، استیل316 ، استیل321 ، میلگرد استیل420 و در بعضی از مواقع آلیاژهای نسوز و خاصی همچون مونل و اینکونل نیز وجود دارد. پر مصرف ترین گرید میلگرد استیل 304 است، که در هنگام خرید میله استیل نارک به شما پیشنهاد میشود؛ از سایزهای 1.6 – 2 – 2.5 و … تا 5 میل بصورت کلاف  و شاخه در بازار موجود است؛ و از سایز 5 میل تا 300 میل بصورت شاخه های 6 متری و یا 4 متری وجود دارد.

پروفیل استنلس استیل

پروفیل استیل یک سطح مقطع مربع و یا مسطتیل شکل است که با ضخامت های مختلف و ابعاد بسیار متنوع در بازار وجود دارد. گریدهای موجود در پروفیل استیل به صورت گرید 304 و گرید201 می باشد، که هر کدام کاربردهای ویژه ی خود را دارند.

یکی از مهم ترین پروفیل های استیل، پروفیل استیل 304 است. اکثرا برای ساخت دستگاه و تجهیزاتی استفاده میشود که با رطوبت هوا در ارتباط هستند و طول عمر بیشتری دارند. نمونه دیگر آن پروفیل استیل 201 است که بیشتر برای دکوراسیون داخلی و یا تزئینات از آن استفاده میشود و در برابر گرید 304 قیمت مناسب تری دارد.

مجموعه کلیدآهن؛ یکی از بزرگ ترین و معتبرترین ارائه دهندگان کالاهای استیلی می باشد که با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه فروش ورق استنلس استیل و محصولات استیلی توانسته بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از جمله مزایای وبسایت کلیدآهن اینکه می توانید نمودار قیمت ورق استیل و قیمت لوله استیل دکوراتیو را به صورت لحظه ای و آنلاین مشاهده کنید.

جهت خرید آنلاین و مشاهده قیمت ورق استیل ، میلگرد استیل ، لوله استیل صنایع غذایی ، تسمه استیل ، پروفیل استیل و... می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با فروشگاه اینترنتی کلید آهن ارتباط برقرار کنید.

سایت : https://kilidahan.com/
ایمیل : آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
تلفن : ۰۲۱۸۸۲۴۳۳۰۰
آدرس : تهران شهرآرا - خیابان آرش مهر نبش کوچه ۳۲ - ساختمان شهرآرا - واحد ۹