به راهنمای 118 خوش آمدید

ثبت آگهی رایگان در سایت کوشان

مزایای ثبت آگهی رایگان در سایت هایی که تحت عنوان «سایت نیازمندی ها» شناخته می شوند چیست؟ در این مطلب قصد داریم، از مزایای پنهانی صحبت کنیم که به شما این امکان را می دهند تا برای ثبت آگهی به شکلِ رایگان، نامحدود، امن و بی‌دردسر اقدام کنید.

ثبت آگهی رایگان

ذخیره کردنِ پول!
یکی از مهم ترین مزیت های ثبت آگهی رایگان در سایت هایی که خدمات نمایش آگهی را با رابط کاربری جذاب و ساده ارائه می دهند، کاهش هزینه هاست. در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی و حتی استفاده از سایت های پولی برای درج آگهی، شما می توانید برای درج یک یا چندین آگهی بدون محدودیت اقدام کنید. فرقی نمی کند که برای فروش وسایل خود آگهی ثبت می کنید یا به عنوان یک کسب و کار برای جذب مشتری، فروش محصول و استخدام افراد ِجدید. ثبت آگهی رایگان به شما کمک می کند بودجه‌ی خود را ذخیره کرده و برای امور مهم‌تر استفاده کنید.

گستردگی و تنوع ِمخاطبان سایت های اینترنتی جهت ثبت آگهی رایگان
تعداد افرادی که به سایت های ثبت نیازمندی های رایگان مراجعه می کنند، معمولاً بیشتر است. این سایت ها به دلیل ارائه خدمات نامحدود و غیر پولی، می توانند بسیاری از افراد جامعه را با هر سلیقه، هدف، گرایش و ... به سمت خود جذب کنند. شما با انتشار آگهی خود در این وب سایت ها می توانید به تعداد افرادی بیشتری دسترسی داشته باشید. بنابراین آگهی شما شانس ِدیده شدن خواهد داشت. این در حالی است که اگر تعداد مخاطبان یک سایت برای انتشار و ثبت آگهی محدود باشد، باید مدت زمان بیشتری منتظر مشتری/ خریدار بمانید. به علاوه، مجبور خواهید شد که آگهی خود را روی چند وب سایت دیگر هم منتشر کنید تا تعداد افراد بیشتری آن را ببینند.

فروش بیشتر با ثبت آگهی رایگان

پیدا کردن ِمشتریان هدف، با ضریب موفقیت بیشتر
زمانی که برای درج تبلیغ خود داخل یک شبکه تلویزیونی، روی یک بیلبورد و یا حتی با کمک تبلیغات کلیکی اقدام می کنید، در حال نشان دادنِ تبلیغ خود به گروه وسیعی از مخاطبان بدون در نظر گرفتن ِپاسخ ِاین سوال هستید که: «آیا آنها نیازی به دیدن ِآگهی ِ من دارند یا خیر؟»

زمانی که برای انتشار و ثبت آگهی رایگان داخل وب سایت هایی که خدمات غیر پولی عرضه می کنند اقدام می کنید، به خوبی می دانید که هر کاربر با جستجو کردنِ کلمات یا عبارت هایی خاص، آگهی شما را خواهد دید. مثلا اگر آگهی شما در مورد « فروش ماشین » باشد، کاربری که به دنبال خرید ماشین دست دوم است با جستجو در آن وب سایت، به لیستی از آگهی های مرتبط خواهد رسید. آگهی شما نیز در بین ِآنها خواهد بود.

پس از اینکه کاربر یک آگهی را در این وب سایت ها باز کرد، آگهی های مرتبط با آن به صورت هوشمندانه پایینِ صفحه نمایش داده می شوند. این «آگهی های مرتبط» وی را ترغیب می کنند روی آنها کلیک کند. این وب سایت ها، با توجه به مضمون و موضوعِ آگهی ِشما با ضریب موفقیت بیشتری آن را به کاربران نشان می دهند. در نتیجه، شانس اینکه زودتر بتوانید وسیله مورد نظرتان را بفروشید یا خدمات/ محصولات خود را با سرعت بیشتری به مخاطبان نشان دهید، بیشتر خواهد بود.

مزایای ثبت آگهی رایگان

دریافت نتیجه و بازخوردِ بسیار سریعتر
اگر از شما بپرسند که بین ثبت آگهی رایگان داخل یک وب سایت ِمخصوص ثبت آگهی، و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام کدامیک را انتخاب می کنید؟ ممکن است کمی برای جواب دادن سردرگم شوید. کاملا هم عادی است! زیرا شبکه های اجتماعی بیشتر از وب سایت های ثبت آگهی رایگان بازدید کننده دارند. در صورتی که مشکل خاصی داشته باشید، می توانید با کمک گرفتن از دیگران در شبکه های اجتماعی آن را حل کنید.

اما موضوع در اینجا کمی فرق می کند. ثبت آگهی رایگان در وب سایت های مخصوص، به شما کمک می کند تا سریعتر به کسانی که به محصولات/ خدمات ِشما نیاز دارند دسترسی پیدا کنید. اگر بخواهید تلویزیون خانگی تان را بفروشید یا یک منشی برای اداره تان پیدا کنید، دو راه پیش رویتان است. مثلا راه اول این است که این درخواست را در استوری اینستاگرام تان بگذارید. کسانی که پیج شما را دنبال می کنند، قطعا انتظار رویارویی با چنین درخواستی ندارند. پس به احتمال زیاد آن را رد می کنند.

راهِ دوم این است که آگهی و درخواست خود را روی یک سایت ثبت آگهی رایگان منتشر کنید. قطعا تعداد کسانی که با شما تماس خواهند گرفت، بیشتر خواهد بود. زیرا آنها با هدف ِپیدا کردن آگهی فروش تلویزیون یا استخدام شدن در یک اداره، چنین وب سایت هایی را باز و در آن جستجو می کنند! از طرفی، به دلیل اینکه نیازی به پرداخت هزینه برای ثبت آگهی در این وب سایت ها ندارید، می توانید به راحتی به کسانی که نیاز به خدمات/ محصول تان دارند متصل شوید. بازخوردی که از این نوع تبلیغ ها در چنین وب سایت هایی خواهید گرفت، بیشتر است. این را به یاد داشته باشید که شبکه های اجتماعی برای تبلیغ و افزایش آگاهی مناسبند. اما وب سایت های مخصوص ثبت آگهی رایگان، برای پیدا کردن متقاضی! بنابراین به درستی از آنها استفاده کنید.

آگهی تبلیغاتی رایگان

سازماندهی آسان‌تر و بهتر تبلیغات در وب سایت های ثبت آگهی رایگان
وب سایت های مخصوص ثبت آگهی رایگان یک ویژگی مهم دارند. کد نویسیِ آن ها طوری است که هر آگهی را با نظم و سازماندهی خاصی به کاربران نمایش دهند. شما برای نمایش آگهی تان مجبورید برای آن عنوان، توضیحات، عکس، و ... ثبت کنید. هر یک از این اجزا در آگهی شما به صورت کاملا منظم و در کنار یکدیگر بدون اینکه مخاطب را سردرگم یا گیج کنند، نمایش داده می شوند. اگر یک پلتفرم را برای این منظور انتخاب کنید، تبلیغ شما با کیفیت مناسبی به کاربران نمایش داده نخواهد شد.

از آنجایی که مخاطبان امروزی در وب سایت های ثبت آگهی رایگان، کمتر از 10 ثانیه جهتِ بررسی یک آگهی وقت می گذارند، بهتر است آن را به بهترین و خلاصه ترین شکل ممکن به آنها ارائه دهید. درنتیجه، بهتر می توانید نظر کاربران این وب سایت ها را جلب کنید.

قابلیت جستجوی پیشرفته در وب سایت های ثبت آگهی رایگان
برخی فیلتر ها در وب سایت های ثبت آگهی رایگان وجود دارند که به کاربران کمک می کنند با ضریب خطای کمتری، آگهی مورد نظرشان را پیدا کنند. از جمله این فیلتر ها می توان به شهر، دسته بندی کالا/ خدمات مورد نظر و غیره اشاره کرد. وجود این فیلتر ها – مخصوصا در طی 2 سال گذشته در وب سایت های جستجوی آگهی و نیازمندی ها – باعث شده است تا بسیاری از کاربران برای یافتن آگهی مورد نظر خود با رغبت بیشتری به آنها مراجعه کنند.

نیازمندی های کوشان

کدام وب سایت را برای ثبت آگهی نیازمندی ها انتخاب کنیم؟
ثبت آگهی رایگان، به خصوص در وب سایت هایی که پربازدید بوده و تعداد کاربران بیشتری روزانه به آنها مراجعه می کنند، احتمال موفقیت شما را برای فروش محصول مورد نظر یا ارائه خدمات، افزایش می دهد.

سایت نیازمندی های کوشان با ارائه خدمات نامحدود و کاملا رایگان به کلیه کاربران اجازه می دهد تا آنها بتوانند هر نوع آگهی را جهت دستیابی به خریدار/ مشتری ثبت کرده و از سرعت و امنیت کامل در خرید/ فروش بهره مند شوند. شما می توانید با مراجعه به سایت نیازمندی های کوشان، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. همچنین می توانید نگاهی به سایر آگهی های منتشر شده در آن داشته باشید.