به راهنمای 118 خوش آمدید

در نایلونی آهنربایی

تولید و توزیع  پرده مغناطیسی با ضخامت 0.25 و 0.50 و ضخامت سفارشی و در سایزهای متنوع و دلخواه شما
برای خرید عمده 10 درصد تخفیف لحاظ می شود
لطفا هنگام خرید به تعداد آهنربا و ضخامت و همچنین به شفافیت و وضوح و انعطاف پذیر بودن pvc توجه بفرمایید

 

پرده مغناطیسی


مناسب برای ورودی تمام تجاری ها و اداری های پر تردد
فوق العاده شکیل و با دوام
شفافیت و وضوح بالا
در ابعاد متنوع و با ابعاد مورد نظر مشتری (سفارشی)
نصب آسان بر روی تمام سطوح
قابلیت جداسازی و نصب مجدد و استفاده برای سالیان سال
حفظ گرما و سرمای محیط
جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و حشرات
امکان تولید با ضخامت 0.20 ، 0.25 ، 0.40 ، 0.50 و ضخامت مورد نظر شما (سفارشی)
تولید و فروش کلی و جزئی انواع پرده های مغناطیسی و ملزومات تولید :  09191261874

 

پرده مغناطیسی


این محصول جهت جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی در فصل های زمستان و پاییز و جلوگیری از اتلاف انرژی سرمایشی در فصول گرم سال استفاده میشود و تا 75 در صد باعث کاهش مصرف انرژی در محیط میشود. بصورت خودکار پس از ورود و خروج فرد به محیط ، توسط سیستم مغناطیسی تعبیه شده در محصول ، بسته میشود .
نایلون استفاده شده در محصول طلق شفاف نرم میباشد که درصد بالای نرمی (PH) آن موجب استحکام بیشتر محصول می شود

 

پرده مغناطیسی


قابلیت نصب آسان و سریع بدون نیاز به تخصص و ابزار خاصی توسط خودتان! قابل نصب بر روی انواع چهارچوب  ، درهای کشویی  ، در تراس ، در بالکن ، در حیاط ، پوشش گلخانه ای
جهت معرفی محصول مشابه طلق مغناطیسی می توان به  توری مغناطیسی اشاره کرد که تفاوت عمده آن با طلق مغناطیسی کارایی آن و بهره مندی از توری فایبر گلاس به جای نایلون می باشد

 

پرده مغناطیسی


توجه مهم : لطفا دقت کنید اندازه عرض در ورودی شما باید کوچک تر از عرض پرده ای که می خرید باشد ! ، زیرا از هر طرف چند سانتی متر (حد اقل 2 الی 10 سانت) جا برای چسب های کنار پرده باید وجود داشته باشد ، و حتما نیازی نیست پرده دقیقا روی چهارچوب باشد بلکه اگر کناره ها ورودی شما جا داشته باشد می توانید مقداری کنارتر نصب کنید و از بالای پرده نیز جا برای چسباندن چند سانتی متر (حداقل 4 الی 20 سانت) جا برای چسباندن در نظر بگیرید ، هنگام اعلام ارتفاع پرده به تولید کننده ، لطفا توجه داشته باشید که از ارتفاع 200 تا ارتفاع 240 از نظر قیمت تفاوت چندانی ندارند .
 

پرده مغناطیسی


نصب سریع و آسان پرده نایلونی مغناطیسی در چند دقیقه :
پرده نایلونی پلاستیکی مغناطیسی دارای برچسب دو طرفه بسیار قوی و محکم و با دوام می باشد که برای در با کناره های شیشه ای ، سرامیکی ، سنگ ، کاشی ، فلزی و سایر سطوح صاف که چسب روی آن بچسبد بسیار محکم می شود و برای سایر سطوح نیز توسط چند عدد پیچ MDF به خوبی محکم می شود ، برای چسبیدن بهتر چسب بهتر است ابتدا سطح مربوطه را کاملا تمیز و سپس خشک کرده و بعد چسب های دو طرفه را به محل مورد نظر بچسبانید ، تمیز نمودن محل چسب دوام کار شما را بیشتر می کند .
این محصول را همه جا می توانید استفاده کنید و محدودیت ندارد مثلا برای مغازه ها / فروشگاه ها ، منازل ، شرکت ها ، باغ ها ، ویلاها ، درهای کشویی  ، در تراس ، در بالکن ، در حیاط ، پوشش گلخانه ای و ... با قابلیت ایستایی مناسب در برابر باد و جنس مقاوم در برابر سرما و گرما .

 

پرده مغناطیسی


شما هر سایزی سفارش بدین! ما تولید می کنیم! جهت استعلام قیمت کافیه سایز درخواستی رو به 09191261874 پیامک یا واتساپ کنید.
قابل توجه همکاران و تولید کنندگان پرده های مغناطیسی ، لطفا جهت مشاهده شرح محصول و اطلاع از قیمت و سفارش ملزومات تولید به لینک های ذیل مراجعه بفرمائید :
پوسته آهنربا و آهنربا ی مختص اتصال در پرده های مغناطیسی , چسب هوک لوپ ساده و پشت چسبدار عرض 2.5 و 5 رنگ مشکی و سفید ، مختص کناره ها و بالای پرده ها و  ,  نوار دور پرده های مغناطیسی مختص دور دوزی پرده های نایلونی و توری های مغناطیسی
با سپاس بی کران
موفق، پیروز، سربلند و شاد باشید

شماره : 15